utorok 10. októbra 2017

Online obchody a kde ich nájsť 

Keď si tak uvedomíte ,svet a hlavne ten internetový takzvané online je plný informácií.

vyber televízoru 2017

Takže tu je taký menší manuál ako sa v tom nestratiť :D

Najlaksie je to samozrejme cez uja googla a spol ,vyhľadávače vám nájdu čo len chcete ,musíte však vedieť čo a ako sa to presne volá. Neraz sa mi stalo že som aj vedel čo chcem a čo hľadám ,ale bohužiaľ som nepoznal správne kľúčové slová a z minút sa stali aj hodiny hľadania toho čo som chcel.

Teraz hľadáme elektro , nie odpad :D Elektro ako notebooky ,smartfóny a spol .
Mám odskúšaných pár z nich napr TPD.sk ,vaseelektro.eu , andreashop.sk ...no je ich tisíce ,záleží čo hľadáte . Práve cez google sa dostanete väčšinou k tomu čo presne chcete ,môžte ísť podľa toho čo sa vám páči ,alebo nájsť si nejaký konkrétny eshop a cez nen si nakupovať.

Naposledy som si kúpil telku a cez vašeelektro.eu som sa dostal k zaujímavému kúsku.
Neprezradím lebo nechcem navádzať na kúpu keďže nie každý môže chcieť to čo ja :D

Tak som sa rozhodol že prezradím svoj vyber . je to GoGEN 40S298  ,vyhrala u mňa pomerom ceny a výkonu. V tejto cenovej relácii do 400e bola jediná UHD televízia ,krásny obraz ,dobra spotreba ,Smart telka . Spokojnosť :)


televízor 2017

No neviem asi zatiaľ všetko z môjho takého momentálneho hnutia .
Tak zas v ďalšom článku.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára